joi, 14 februarie 2013

"Model act aditional sanctiune disciplinara"

Doresc un model de act aditional de sanctionare disciplinara. Am inteles ca in afara de decizia interna trebuie facut si un act aditional de diminuarea salariului cu 10 % pe luna respectiva si inregistrata sanctiunea in Revisal. Si in Revisal cum o trec? In locul salariul de baza il pun pe cel diminuat cu 10 %. Data de la care produce efecte scriu 01.02.2013? Si la 01.03.2013 ii modific salariul din nou, il scriu pe cel initial din CIM si la data cand produce efecte, trec 01.03.2013? Multumesc mult! Expert Ioana Popa a raspuns userului gabriela costache la 11 Feb. 2013 Atunci, din punctul meu de vedere, sunteti in regula. Nici mie nu mi se pare potrivita intocmirea unui act aditional la CIM, insa probabil ca anumiti inspectori au recomandat intocmirea lui, desi nu sunt convinsa. Mult succes! User gabriela costache a raspuns userului Ioana Popa la 11 Feb. 2013 Si eu stiam la fel, doar decizia interna si atat.Nici macar modificare in Revisal, ba chiar am intrebat la ITMsi cei de la acolo sustin ca nu se modifica salariul de incadrare , dar vad ca pe site-ul Expert Ioana Popa a raspuns userului gabriela costache la 11 Feb. 2013 Variaza opiniile de la un ITM la altul, de ex. cel din Bucuresti recomanda operarea. Punctul meu de vedere este ca aceasta modificare este acoperita de decizia de sanctionare. Ea face dovada acordarii unui salariu diminuat pe o perioada limitata de timp. Iar in cazul unui control, pentru o astfel de decizie se va verifica procedura de aplicare a sanctiunii, daca a existat sau nu o cercetare etc. Expert Ioana Popa a raspuns la intrebare la 11 Feb. 2013 Sanctiunea se acorda in baza decizie intocmite in urma cercetarii disciplinare. Nu se intcomeste act aditional pentru ca nu este o masura negociata, ci dispusa unilateral. In Revisal operati modificarea in baza deciziei de sacntionare, iar dupa scurgerea perioadei de aplicare a sanctiunii, reveniti la nivelul initial. In practica, inspectorii ITM si juristii in dreptul muncii precizeaza ca modificarea se opreaza in Revisal pentru ca vizeaza un element contractual. Expert Ioana Popa a raspuns userului gabriela costache la 11 Feb. 2013 Sugestia mea ar fi sa mergeti pe recomandarea ITM de care apartineti, ca sa fiti pe aceeasi lungime de unda cu ei. Expert Ioana Popa a raspuns userului gabriela costache la 11 Feb. 2013 Atunci, din punctul meu de vedere, sunteti in regula. Nici mie nu mi se pare potrivita intocmirea unui act aditional la CIM, insa probabil ca anumiti inspectori au recomandat intocmirea lui, desi nu sunt convinsa. Mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu